ΤΟ ΦΑΛΤΣΟ ΣΥΝΝΕΦΟ- Ρία Καρμπαδάκη

 


Στη σημερινή μας παρέα η  συγγραφέας κυρία    Ρία Καρμπαδάκη   θα μας μιλήσει για το βιβλίο της με τον τίτλο:     ΤΟ ΦΑΛΤΣΟ ΣΥΝΝΕΦΟ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις   iWrite

1. Καλώς ορίσατε Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο. 

 Καλώς σας βρήκα. Ονομάζομαι Ρια Καρμπαδάκη, είμαι καθηγητρια μουσικής και πολύ καινούρια στον μαγικό κόσμο του παιδικού βιβλίου. Το Φάλτσο συννεφο, είναι ένα μουσικό  παραμύθι, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο, από τις εκδόσεις iwrite.

2. Ποια είναι η   υπόθεση της ιστορίας που διαδραματίζεται στο βιβλίο σας;

΄Ενα ταξίδι με αερόστατο. Επιβάτες του, οι νότες που τραγουδούν. Οι μελωδίες, κάνουν το αερόστατο, να ανεβαίνει ολο και πιο ψηλά. Μα κάπου εκεί, σε ένα γκρίζο, φάλτσο σύννεφο ζει ο νάνος Φαλτσοφωνίξ, που δεν ξέρει να τραγουδά και ζηλεύει όλους όσους ξέρουν και αγαπούν τη μουσική. Οι νότες με τις μελωδίες τους, θα καταφέρουν να μαλακώσουν τον μικρό νάνο, να γίνουν φίλοι του, να του μαθουν μουσική και να κάνουν το φάλτσο σύννεφο του, φωτεινό και χαρούμενο.

3.Ποιο ήταν το ερέθισμα που σας οδήγησε να γράψετε  αυτό το βιβλίο;

Η αγάπη μου για την μουσική και η πεποίθηση μου, ότι με αυτήν συνοδοιπόρο στη ζωή μας, όλα είναι πιο εύκολα και κυρίως πιο όμορφα

4.Ποια είναι τα μηνύματα που θέλετε να κάνετε γνωστά μέσα από  αυτό ;

Τα μηνύματα πολλά και όλα όμορφα. Η μουσική, έχει τη δύναμη να ενώνει τους ανθρώπους, να αναπτύσσει φιλίες, να γεννά συναισθήματα. Είναι η συντροφιά στη χαρά, το βάλσαμο στη λύπη. Όλοι μπορούμε να την βάλουμε στη ζωη μας και να κάνουμε μαζί της αμέτρητα όμορφα ταξίδια.

 5.Πως αποφασίσατε να κάνετε πρωταγωνιστές του βιβλίου σας τις νότες της μουσικής;

Πάντα λέω στους μαθητές μου, ότι οι νότες είναι μικρά παιδιά που μενουν με την οικογενεια τους στο σπίτι τους στο πενταγραμμο, πηγαίνουν σχολείο, παίζουν μελωδίες με τα οργανάκια τους και είναι αχώριστοι φίλοι με όσους αγαπούν τη μουσική και με τα παιδιά όλου του κόσμου. Τι πιο φυσικο λοιπον, από το να βάλω πρωταγωνιστές στο παραμύθι μου, τις νότες που τόσο αγαπούν τα μαθητακια μου;        

6. Ο  μικρός και ο μεγάλος  αναγνώστης στο βιβλίο συναντά τη  φράση: Γιατί χωρίς τη μουσική τι νόημα έχει η ζωή;   Θέλετε να τη σχολιάσετε; 

Η μουσική είναι μια γέφυρα επικοινωνίας με τον κόσμο ολόκληρο. Είναι χαρά, γέλιο, διασκέδαση. Είναι ρυθμός, χορός, ανεμελιά. Είναι όμως και λύπη, πόνος, καημός. Είναι η ίδια η ζωή, με τα πανω της και τα κάτω της. Άπο το πρώτο νανούρισμα, όταν ερχόμαστε στη ζωή, μέχρι το τελευταίο μοιρολοι, όταν φεύγουμε...πάντα δίπλα μας. Ένας δρόμος γεμάτος μουσική.

 7. Το παραμύθι σας είναι γραμμένο και  σε  έμμετρο λόγο. Ήταν εύκολο για σας να αποτυπώσετε τις σκέψεις σας με τη συγκεκριμένη μορφή;

Αγαπώ τον πεζό λόγο, και ακόμα περισσοτερο τον έμμετρο. Μου αρέσει να στιχουργοποιώ μια μελωδία, να σκαρώνω ποιηματάκια, όταν βλεπω μια ζωγραφιά, όταν είμαι χαρούμενη ή λυπημένη. Είναι μια όμορφη μορφή έκφρασης, που ταιριάζει πολύ στους μικρούς μου φίλους, που διασκεδάζουν, επικοινωνούν και αφομοιώνουν καλύτερα τα μηνύματα της κάθε ιστορίας.

 8.  Για ποια ηλικία θεωρείτε ότι είναι κατάλληλο το βιβλίο;

Το 'Φάλτσο σύννεφο' είναι κατάλληλο για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, αλλά και για όλους αυτούς που αγαπούν να ταξιδεύουν με όμορφες ιστορίες. Και θα σας παρακινήσω να το χαρείτε με πολλούς τρόπους.

-να το διαβάσετε απλά για καληνύχτα

-να μοιράσετε λόγια και ρολους και να φτιάξετε στο σπίτι την δικιά σας παράσταση. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν

-να ψάξετε μουσικές και τραγούδια που ταιριάζουν στις σκηνές του παραμυθιού και να τις προσθέσετε στην αφήγηση ή στην παράσταση σας. Χτυπήστε παλαμάκια, τραγουδήστε, χορέψτε, κάντε τις φωνές που νομίζετε ότι ταιριάζουν στους ηρωες.

-Όσα παιδιά παίζουν κάποιο όργανο, ας παίξουν μελωδίες που ήδη ξέρουν στις διάφορες σκηνές του παραμυθιού. Και όσοι είναι πιο θαρραλεοι, ας αυτοσχεδιασουν και ας παιξουν τα δικα τους τραγουδια.

9.  Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες που σας βοήθησαν  στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου συγγραφικού σας ταξιδιού;

Πρώτα από όλα, τα τρία παιδιά μου, που ειναι πάντα για μένα πηγή εμπνευσης και δημιουργίας. Μετά, ο εκδοτικός μου οίκος iwrite που με εμπιστεύτηκε από την αρχή και με συμπεριέβαλε με πολλή αγάπη στη συγγραφική του οικογένεια, η κ. Ζωή Τσούρα που επιμελήθηκε το κειμενο και η υπέροχη εικονογράφος μου, κ. Αρτεμις Χατζημάρκου, που πραγματικά μπήκε στο μυαλό και στην καρδιά μου και ζωντάνεψε τους ηρωες του φάλτσου σύννεφου, καλύτερα και από ότι τους είχα φανταστεί.

10.Οι αναγνώστες που ενδιαφέρονται να   γνωρίσουν  το φάλτσο σύννεφο   που  μπορούν να αναζητήσουν το βιβλίο  σας ώστε να  το  συναντήσουν έστω και αναγνωστικά;

Το βιβλίο μου, μπορείτε να το βρείτε στα μεγαλα βιβλιοπωλεία, αλλά και σε κάθε  βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας, κατόπι παραγγελίας. Επίσης, μπορέιτε να το προμηθευτείτε και μέσα απο την σελια του εκδοτικού μου οίκου.

Ευχαριστούμε πολύ. Να είστε καλά και το βιβλίο να είναι καλοτάξιδο.

Εγώ σας ευχαριστώ για την υπεροχη συνεντευξη. Εύχομαι σε ολους, κάθε μέρα τους να ειναι γεμάτη μουσική και όλη η ζωή τους, όμορφη σαν παραμυθι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου