Στην καρδιά μου γράφει Ελλάδα -Λιώτης Στάθης


Στη σημερινή μας παρέα ο κύριος Λιώτης Στάθης θα μιλήσει για την ποιητική του συλλογή με τον τίτλο: Στην καρδιά μου γράφει Ελλάδα ,που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΌΣΤΡΙΑ.

1.Καλώς ορίσατε. Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο.

Το συγγραφικό μου έργο αποτελείται από ποιήματα, διηγήματα, μυθιστορήματα, μια μετάφραση.

2.<<Στην καρδιά μου γράφει Ελλάδα>> τιτλοφορείται η ποιητική σας συλλογή. Ποιο ήταν το κίνητρο που σας οδήγησε στην επιλογή του συγκεκριμένου τίτλου;

Το κίνητρο για την επιλογή του τίτλου "Στην καρδιά μου γράφει Ελλάδα", της πρώτης μου ποιητικής συλλογής είναι η μεγάλη λατρεία που έχω για την πατρίδα μας την Ελλάδα

3.Ποιο  είναι το περιεχόμενο των ποιημάτων που περιλαμβάνονται στην παρούσα ποιητική συλλογή;

Το περιεχόμενο των ποιημάτων της παρούσας ποιητικής συλλογής είναι ποικίλο, δηλαδή κοινωνικό, ιστορικό, φιλοσοφικό, ερωτικό.

 

4.Ποιος ήταν ο λόγος που σας οδήγησε στο συγκεκριμένο είδος της λογοτεχνίας;

 

 Ο λόγος που οδηγήθηκα στην ποίηση είναι ότι από την εφηβεία μου, μου άρεσε πάρα πολύ να διαβάζω κι εγώ και όταν αποπειράθηκε να γράψω κι εγώ δέχτηκα πολύ καλές κριτικές

 

5.Στο ποίημα με τον τίτλο: Το γιατρικό της ψυχής, ο αναγνώστης συναντάει τους παρακάτω στίχους: «…Διαβάζει ένα ποίημα, διαβάζει δύο, τρία, γαλήνεψε η ψυχή του». Θεωρείται ότι το διάβασμα ενός βιβλίου γαληνεύει την ανθρώπινη ψυχή;

 

. Το διάβασμα ενός ΚΑΛΟΥ βιβλίου όχι μόνο γαληνεύει ,αλλά και λυτρώνει την ανθρώπινη ψυχή.

 

6.Ποια είναι τα μηνύματα που θέλετε να μεταδώσετε στους αναγνώστες μέσα από τα ποιήματά σας;

 

 Όσον αφορά την ερώτηση ποια μηνύματα θέλω να μεταδώσω στους αναγνώστες μέσα από τα ποιήματα μου, δεν θα απαντήσω γιατί θέλω να τα ανακαλύψουν οι ίδιοι οι αναγνώστες μου διαβάζοντας τα.

 

7.Τι σημαίνει για σας η λέξη Ελλάδα;

 

Η λέξη Ελλάδα για μένα σημαίνει πολιτισμό, επιστήμη, τέχνες, φιλοσοφία, μητέρα όλης της ανθρωπότητας.

 

8.Το πρόλογο του βιβλίου σας αναφέρετε ότι σας αρέσει να μελετάτε με πάθος τους μεγάλους Έλληνες Ποιητές ακολουθώντας τα χνάρια τους. Ποιοι ποιητές αποτελούν πρότυπο έμπνευσης για σας;

 

Ποιητές που μελετούσα και μελετάω ακόμα είναι: ο Διονύσιος Σολωμός, ο Κωστής Παλαμάς, ο Κωνσταντίνος Καβάφης, ο Άγγελος Σικελιανός κ.α.

 

9.Ποιοι ήταν οι συνταξιδιώτες που σας οδήγησαν στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου συγγραφικού ταξιδιού;

Ένας ήταν ο συνταξιδιώτης που με οδήγησε στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου συγγραφικού μου ταξιδιού και δεν ήταν άλλη από την σύζυγό μου.

 

10.Που μπορούν οι αναγνώστες να αναζητήσουν την Ποιητική Συλλογή που θα τους χαρίσει τη μαγεία και την ομορφιά της Πατρίδας Ελλάδας;

 

 Το βιβλίο μπορούν οι αναγνώστες να το αναζητήσουν από τις εκδόσεις Όστρια και από τα κεντρικά βιβλιοπωλεία.

 

Ευχαριστούμε πολύ. Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σας.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου