Μιτζού ένα φιλόδοξο ψαράκι- Νικολέττα Τριψά

 

 


Στις συγγραφογνωριμίες η συγγραφέας κυρία Νικολέττα Τριψά θα παρουσιάσει το βιβλίο με τον τίτλο: Μιτζού ένα φιλόδοξο ψαράκι  που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Κομνηνός.

1.Καλώς ορίσατε. Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο.

 Καλώς σας βρήκα κι ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία!

Το παραμύθι μου " Μιτζού, ένα φιλόδοξο ψαράκι" είναι το πρώτο προσωπικό μου έργο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κομνηνός, σε εικονογράφηση του αγαπημένου εικονογράφου Σπύρου Ζαχαρόπουλου.

2. Η επιλογή του ονόματος Μιτζού στο ψαράκι πως προέκυψε;

Το παραμύθι αυτό προέκυψε ύστερα από ένα κάλεσμα συγγραφής παραμυθιού της διαδικτυακής ομάδας " Ιαπωνική βεντάλια ποίησης και πολιτισμού. Οπότε και ο ήρωας μου φέρει ένα όνομα που παραπέμπει σε ιαπωνικό.

3.Ποια είναι τα μηνύματα που θέλετε να περάσετε μέσα από το συγκεκριμένο βιβλίο;

Το βασικό μήνυμα του βιβλίου είναι η επιμονή στα όνειρα μας. Ακόμα κι αν  κάτι δεν το βρούμε όπως θα θέλαμε να είναι, πρέπει να μην απογοητευόμαστε αλλά να είμαστε αποφασισμένοι να το επιτύχουμε. Να μένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας χωρίς να απογοητευόμαστε.

4. Ο Μιτζού επιμένει να πραγματοποιήσει τ’ όνειρα και τους στόχους του. Πιστεύετε ότι η επιμονή μπορεί να βοηθήσει  τον άνθρωπο να εκπληρώσει  τους στόχους και τις επιθυμίες του;

Σαφώς και η επιμονή βοηθάει να εκπληρώσουμε τις επιθυμίες και τους στόχους μας, φτάνει να μη γίνει εμμονή. Γιατί η εμμονή θα μας διαβάλει. Η επιμονή θα μας δυναμώσει σαν χαρακτήρες, έτσι ώστε να μην εγκαταλείπουμε εύκολα καθετί που καταπιανόμαστε. Η επίτευξη των στόχων κάνει το άτομο να εξελίσσεται και να μη μείνει στάσιμο όπως τα νερά της λίμνης.

5. Θεωρείτε ότι ακόμα και η επιθυμία που φαίνεται ακατόρθωτη μπορεί να πραγματοποιηθεί αν ο άνθρωπος πιστέψει στις προσωπικές του δυνάμεις;

Πίστη στο Θεό και γνώθι σαυτόν. Θεωρώ πως έτσι θα γνωρίσεις τις προσωπικές σου δυνάμεις.

6. Το μικρό ψαράκι  δεν συμβιβάζεται εύκολα με τις καταστάσεις που συναντά στο δρόμο του αλλά βρίσκεται  σε διαρκής αναζήτηση Θεωρείτε  ότι ο άνθρωπος  θα πρέπει   να βρίσκεται σε μία διαρκής αναζήτηση προκειμένου ν’ ακολουθήσει τ’ όνειρά του;

 Όλη η πορεία στη ζωή είναι μια συνεχής αναζήτηση προκειμένου να φτάσουμε στην ευτυχία. Ένα ταξίδι που καθώς εξελισσόμεθα γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας και το τί τελικώς μας ταιριάζει. 

7. Το βιβλίο σας πέρα από την αφήγηση  της ιστορίας περιλαμβάνει και δημιουργικές δραστηριότητες. Θεωρείτε ότι με τις δραστηριότητες γίνεται ευκολότερη η κατανόηση της ιστορίας που αναφέρεται στο βιβλίο;

 Οι δραστηριότητες για τις πρωτοσχολικές τάξεις είναι σχετικές με την ιστορία. Ωστόσο το δεύτερο μέρος των δραστηριοτήτων είναι σχεδιασμένο με γνώμονα τη δημιουργική γραφή. Σκοπός μου είναι στα μεγαλύτερα παιδιά που κατέχουν την ικανότητα της γραφής, να καλλιεργηθεί η φαντασία. Τους προτείνω λοιπόν, να γίνουν μικροί συγγραφείς και να ταξιδέψουν τον ήρωα μου.

8. Για ποια ηλικία θεωρείται ότι είναι κατάλληλο το συγκεκριμένο βιβλίο;

Το πρώτο μήνυμα που έλαβα ήταν από μια νηπιαγωγό αρκετά συγκινημένη, καθώς είχε ταυτιστεί με τον μικρό μου Μιτζού. Συζητώντας μαζί της, πραγματικά ήταν σαν να είχα κάνει παραμύθι τα όσα είχε περάσει εκείνο το καιρό.

Γι' αυτό θεωρώ πως τα παραμύθια δεν έχουν ηλικία. Όλοι κρύβουμε ένα παιδί μέσα μας. Όλους θα μας αγγίξει μια ιστορία που θα ακούσουμε. Ακόμα και τα μωρά θα ωφεληθούν μέσα από τις εικόνες ενός παραμυθιού.

9. Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες που σας οδήγησαν  στην ολοκλήρωση του συγκεκριμένου ταξιδιού;

Για το γραπτό αποτέλεσμα της ιστορίας μου, ο συνταξιδιώτης μου ήταν η κόρη μου. Εμπιστεύομαι πάρα πολύ την κριτική ματιά της και την οξυδέρκεια της. Κάποιες στοχευμένες αλλαγές που μου επισήμανε, έφεραν το σημερινό αποτέλεσμα.

Σημαντικός συνταξιδιώτης είναι ο αγαπημένος μου Σπύρος Ζαχαρόπουλος που με την εικογράφισή του έδωσε πνοή στο παραμύθι μου. Και τέλος, ο εκδοτικός οίκος μου Κομνηνός που αγκάλιασε τον μικρό μου Μιτζού.

10 Που μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας ώστε να γνωρίσουμε το Μιτζού το φιλόδοξο ψαράκι;

Μπορείτε να το βρείτε στις εκδόσεις Κομνηνός, στο διαδίκτυο σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία και στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας κατόπιν παραγγελίας.

Ευχαριστούμε πολύ. Να είστε καλά και να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σας.

Εγώ κι ο Μιτζού σας ευχαριστούμε για την όμορφη συνέντευξη!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου