Στη δίνη του Βάλτου -Χριστίνα Γαρμπή

 



Στην παρέα μας η κυρία Χριστίνα Γαρμπή θα μας μιλήσει για το βιβλίο της με τον τίτλο: Στη δίνη του Βάλτου που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Όστρια.

1.       Καλώς ορίσατε. Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο.

Κατ αρχή θέλω και εγώ με την σειρά μου να σας ευχαριστήσω που μου δίνετε την δυνατότητα να αναφερθώ στο έργο μου και να πω λίγα λόγια για το τελευταίο μου βιβλίο. Το συγγραφικό μου έργο ξεκίνησε περίπου πριν οκτώ έτη. Βέβαια έγραφα από μικρή, αλλά δεν είχα εκδώσει κάτι πιο πριν. Ως τώρα έχω εκδώσει 10 βιβλία. Απ’ αυτά τα  μισά είναι αυτοέκδοση το προηγούμενο ήταν <<Ο  καλπασμός των ονείρων >> και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο. Από τις ίδιες εκδόσεις πρόκειται να εκδοθεί ακόμη ένα με τίτλο <<Σαρωτικό κύμα μίσους>> το οποίο καθυστέρησε λόγω του ιού.

 

2.       Ποια είναι η υπόθεση της ιστορίας που διαδραματίζεται στο βιβλίο σας;

Η δίνη του βάλτου είναι ένα μυθιστόρημα που αναφέρει την ιστορία μια νεαρής κοπέλας η οποία ενεπλάκη σε κύκλωμα μαστροπών. Η αντίσταση  της στα αρρωστημένα σχέδια τους, τους  εξαγρίωσε με αποτέλεσμα να προβούν σε ανηλεείς πράξεις εις βάρος της ώσπου να αναγκαστεί να γίνει πειθήνιο όργανό τους . Μετά από πολλές  απρόβλεπτες καταστάσεις και την αρωγή του άνδρα που την αγάπησε, τελικά κατάφερε να επανέλθει στη φυσιολογική ροή της ζωή της. Η ηρωίδα μου όμως είναι εξαίρεση στον κανόνα διότι στην πραγματικότητα οι κοπέλες που πέφτουν στα δίχτυα τέτοιων κυκλωμάτων συνήθως δεν ξεφεύγουν από την μοίρα που σχεδίασαν ερήμην τους με αποτέλεσμα να καταστραφούν οι ζωές τους.

3. Η ιστορία που εξελίσσεται στο βιβλίο είναι επηρεασμένη από προσωπικά βιώματα ή είναι δημιούργημα  μυθοπλασίας;

Το μυθιστόρημα είναι καθαρή μυθοπλασία

4.  Ποιο ήταν το κίνητρο που σας ώθησε στη συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου;

Κίνητρο μου ήταν οι κατά καιρούς ειδησιογραφία κάποιων εξαφανίσεων και δολοφονίες κυρίως αλλοδαπών γυναικών από διάφορα τέτοια κυκλώματα που δρουν ανενόχλητα

 

5.             Ποια είναι τα μηνύματα που θέλετε να κάνετε γνωστά μέσα από το βιβλίο σας;

Τα βιβλία μου είναι κυρίως κοινωνικού περιεχομένου. Μέσα από τα γραπτά μου θέλω να δίνω τροφή για σκέψη σε διάφορα κοινωνικά ζητήματα που ταλανίζουν την κοινωνία.

 

6.  Η επιλογή της πανέμορφης  Καστοριάς ως ο τόπος  στο οποίο διαδραματίζεται ένα μέρος της ιστορίας είναι τυχαία ή έγινε με εσκεμμένο τρόπο προσπαθώντας  να περάσετε κάποιο μήνυμα μέσα από αυτή την πόλη;

Διάλεξα να εξελιχθεί η ιστορία μου στην Καστοριά τυχαία γιατί είναι μια πόλη ειδυλλιακή  και το σκηνικό της προσφέρετε για  έρωτες και περιπέτειες.

 

7.  7.     Στο βιβλίο αναφέρεται η φράση που είχε πει ο Νίτσε: Έχουμε την τέχνη να μην πεθάνουμε από την αλήθεια. Θέλετε να τη σχολιάσετε;

Τα λόγια του Νίτσε  είναι τόσο αληθινά  γιατί οι άνθρωποι από την φύση μας είμαστε τόσο ανθεκτικοί στη δυστυχία. Μπορούμε να αντέξουμε και την πιο μεγάλη τραγωδία , αλλά και στην πιο τρομερή αλήθεια

8. Όταν η αγάπη υφίσταται συντελούνται θαύματα. Ποια είναι η γνώμη σας;

Μα φυσικά όταν η αγάπη υφίσταται συντελούνται θαύματα. Δεν λένε πως η αγάπη όλα τα νικά όλα τα υπομένει, πως η αγάπη κάνει τα αδύνατα δυνατά;

 

 9. Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες σας που σας βοήθησαν στην ολοκλήρωση του συγγραφικού σας ταξιδιού;

Δεν υπάρχουν συνταξιδιώτες είναι καθαρά δικής μου επινόησής .

 

10.   Οι αναγνώστες που μπορούν να βρουν διαθέσιμο το βιβλίο σας;

Σας στέλνω μια λίστα με τα βιβλιοπωλεία που πωλείτε,Αλλά εκτός αυτών μπορεί κάποιος να το παραγγείλει ηλεκτρονικά από τις εκδόσεις Όστρια  ή από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο της χώρας.


Ευχαριστούμε πολύ. Να είστε καλά και να είναι το βιβλίο καλοτάξιδο.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου