Ο ΔρακοϊόςΚορωνοϊός-Θεοφάνης Τζελέπης

 


Ο Θεοφάνης Τζελέπης ο μικρός συγγραφέας είναι στην παρέα μας ο οποίος θα μας μιλήσει για το βιβλίο του με τον τίτλο:  "Ο ΔρακοϊόςΚορωνοϊός", που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις της Νέας Διάστασης.

1.    Καλώς όρισες αγόρι μου. Σ’ ευχαριστώ πολύ. Θέλεις να μας πεις λίγα λόγια για σένα;

   Γεια σας, είμαι ο Θεοφάνης Τζελέπης, σας ευχαριστώ για την συνέντευξη και την παρουσίαση του βιβλίου μου. Μένω στον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης  είμαι μαθητής και θα πάω δευτέρα γυμνάσιου.  Εκτός από τα αγγλικά, ασχολούμαι με τις πολεμικές τέχνες και το πιάνο από το νήπιο. Τον ελεύθερο μου χρόνο παίζω βιντεοπαιχνίδια με τους φίλους μου και κάνουμε βόλτες με τα ποδήλατα.  Επίσης μου αρέσει να παίζω επιτραπέζια και μουσική με τον αδελφό μου, αυτός κιθάρα εγώ πιάνο, βοηθώ τον μπαμπά μου στην δουλεία του και μ’ αρέσει να γραφώ παραμύθια από πολύ μικρός.  Στην αρχή ήταν κάτι σαν κόμικς γιατί δεν ήξερα ακόμη να γραφώ και να διαβάζω, για αυτό και όλοι με φώναζαν παραμυθά.

2.    Ποια είναι η υπόθεση που αναφέρεται στο βιβλίο σου;

 

    Η υπόθεση του βιβλίου διαδραματίζεται σε μια παλιά εποχή με δράκους, κάστρα, ιππότες, βασιλιάδες, μάγους.  Πρωταγωνιστές είναι ο Δρακοϊός Κορωνοϊός και ένα μικρό κοριτσάκι που το έλεγαν Καραντίνα. Ο Δρακοϊός Κορωνοϊός ήταν  ένας μοναχικός, χαρισματικός δράκος που στην προσπάθεια του να γίνει μέρος της παρέας των δράκων  χωρίς να το θέλει γίνεται  ‘’ο κακός του παραμυθιού’’ μεταδίδοντας έναν καταστροφικό ιό και η μικρή Καραντίνα γίνεται σύμμαχος του σε όλο αυτό προσπαθώντας να του δείξει ότι είναι ωραίο να είσαι διαφορετικός και την καλή πλευρά της φιλίας. Όλο αυτό με φόντο την πανδημία μια κατάσταση που μας έχει επηρεάσει όλους.

 

3.    Ποια είναι τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις στους αναγνώστες μέσα από το συγκεκριμένο βιβλίο;

   Τα μηνύματα που θέλω να περάσω στους αναγνώστες είναι κάποια από τα προβλήματα της σημερινής κοινωνίας μας, όπως το bulling και η διαφορετικότητα. Επίσης μιλάω με τον τρόπο μου  για το πόσο σημαντική είναι η ατομική ευθύνη στον καθένα μας.

4.    Ποιο ήταν το ερέθισμα που σ’ οδήγησε ν’ ασχοληθείς με το θέμα του κορωνοϊού ;

    Το έγραψα στην πρώτη καραντίνα, όταν ήμουν στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού, επηρεασμένος από όλο αυτό που ζήσαμε και ζούμε με τον  Κορονωϊό. Επίσης εκείνο το διάστημα είχα κλειστεί στο εαυτό μου λόγω του bullihg  που δεχόμουν από κάποιους συμμαθητές μου, με αποτέλεσμα να μην θέλω να πάω σχολείο. Η βοήθεια των γονιών μου και μιας ειδικού με βοήθησε να τα ξεπεράσω όλα αυτά.

   Εδώ θέλω να πω, να μην φοβόμαστε να ζητήσουμε βοήθεια, όταν νιώθουμε χάλια και δεν μπορούμε μόνοι μας να διαχειριστούμε αυτό που μας συμβαίνει και ότι όλα θα άλλαζαν αν έστω και ένας μας βοηθήσει είτε επειδή το ζητήσουμε, είτε επειδή κατάλαβε ότι χρειαζόμαστε βοήθεια!  Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό γιατί όλος ο κόσμος γύρω μας θα ήταν καλύτερος.

5.    Την εικονογράφηση του βιβλίου την έχει κάνει η κυρία Έλενα Μπαλίτα η οποία είναι και η μητέρα σου. Πόσο εύκολη ή δύσκολη αντίστοιχα ήταν αυτή η συνεργασία;

   Η συνεργασία μου με την μητέρα μου δεν ήταν καθόλου δύσκολη επειδή ο ένας ήξερε τον άλλον. Επίσης είναι πολύ καλή ζωγράφος και την εμπιστεύομαι απόλυτα, για αυτό όταν της είπα αυτό που είχα στο μυαλό μου, το αποτύπωσε τέλεια απευθείας. Της ζήτησα να προσέξει ιδιαίτερα, έτσι ώστε οι εικόνες να μιλάνε και να διηγούνται την ιστορία, για να μπορεί και ένα μικρό παιδάκι που δεν ξέρει να διαβάζει, να καταλαβαίνει και να διηγείται με το δικό του τρόπο την ιστορία του Δρακοϊού.

6.    Το βιβλίο σου  θεωρείς ότι εκτός από τα παιδιά θα πρέπει να το διαβάσουν και οι μεγάλοι αφού ο κορωνοϊός είναι ένα θέμα που αφορά όλο τον κόσμο;

   Πιστεύω πως θα πρέπει και μπορεί να διαβαστεί από όλες τις ηλικίες αρχικά γιατί είναι μια πολύ όμορφη ιστορία με καλό τέλος, περνά πολύ όμορφα μηνύματα που είναι κατανοητά σε όλους και κάθε φορά που το διαβάζεις ανακαλύπτεις κάτι ακόμα. Είναι επίκαιρο και θέλω να βοηθήσω με αυτό, παιδιά και μεγάλους, έτσι ώστε να σταματήσουν να φέρονται άσχημα και  να μην υπάρχει πια η λέξη bulling.

7.    Ο Δρακοϊός αναφέρει: Για αυτό εγώ προσπαθώ να αποδείξω ότι μπορώ να κάνω χειρότερα πράγματα….και να μπορέσω με αυτόν τον τρόπο να με αποδεχτούν. Πολλές φορές για να γίνουμε αρεστοί στους υπόλοιπους υιοθετούμε αρνητικές συμπεριφορές. Ποια είναι η δική σου άποψη;

    Πιστεύω ότι τις αρνητικές συμπεριφορές δεν τις υιοθετούμε.  Ή τις έχουμε μέσα μας ή μας τις μαθαίνουν ή μας αναγκάζουν να τις υιοθετήσουμε όπως και με τον Δρακοϊό στο παραμύθι μου, που έκανε ότι έκανε, ενώ είχε πολλά χαρίσματα και καλή κάρδια και κατά βάθος, δεν ήθελε να κάνει κακό σε κανέναν. Η καλοσύνη του αυτή τον έκανε να μην μπορεί να πετάξει φλόγες από τον στόμα του,  με αποτέλεσμα  οι άλλοι δράκοι να τον κοροϊδεύουν και να τον διώχνουν.  Έτσι κλείστηκε πιο πολύ στον εαυτό του και ήθελε να κάνει κακό.  Μόνο αυτό σκεφτόταν γιατί έτσι ίσως θα τον δέχονταν στην παρέα τους οι άλλοι δράκοι.  Έψαχνε να βρει πιο αδύναμους από αυτόν για να τους κάνει κακό, όσο το σκεφτόταν όλο αυτό τόσο αρρώσταινε με αποτέλεσμα να παράγει έναν καταστροφικό ιό που πείραζε μόνο τους άλλους, ότι έπιανε, έφτυνε και ότι βρισκόταν μπροστά του όταν φτερνιζόταν το έκανε να αρρωστήσει.

8.    Θεωρείς ότι η διαφορετικότητα που ενδεχομένως έχουμε μπορεί ν’ αντιμετωπιστεί ευκολότερα αν κάθε άνθρωπος πιστέψει στον εαυτό του;

   Πιστεύω πως ναι, γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και γι αυτό το λόγο θα πρέπει να ανακαλύψει την διαφορετικότητα του να νιώσει καλά και με αυτό τον τρόπο να το περάσει στους άλλους σαν χάρισμα και όχι σαν πρόβλημα. Για αυτό και το μότο του βιβλίου μου είναι «Πίστεψε στον εαυτό σου γιατί είναι ωραίο να είσαι διαφορετικός».

9.    Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες που  σε βοήθησαν στην ολοκλήρωση του συγγραφικού σου ταξιδιού;

   Αρχικά η οικογένεια μου που την ευχαριστώ, όχι μόνο για την βοήθεια και την στήριξη της, αλλά επειδή είδαν αυτό το χάρισμά μου, στα παραμύθια που έγραφα και το έψαξαν περισσότερο μιλώντας με γνώστες του χώρου. Έτσι ένα από τα όνειρά μου έγινε πραγματικότητα, η έκδοση του πρώτου μου βιβλίου. Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον έκδοτη μου τον κ. Δημήτρη Ζώτο για την εμπιστοσύνη και την καθοδήγηση  του στο χώρο της συγγραφής.  Φυσικά δεν ξεχνώ και όλους τους δικούς μου ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή έδειξαν πολύ μεγάλο ενθουσιασμό, στήριξη και αγάπη. 

10.  Οι αναγνώστες που επιθυμούν να γνωρίσουν τους ήρωες του βιβλίου ..την Καραντίνα και τον ΟΔρακοϊό  που μπορούν να τους αναζητήσουν;

   Το βιβλίο μου μπορείτε να το βρείτε στο e-shop της εκδοτικής Νέα Διάσταση (New Dimension Publications), στο e-shop του Ιανού, του Bookbox και στα βιβλιοπωλεία. Επίσης θα γίνουν και κάποιες παρουσιάσεις του βιβλίου μου για να το γνωρίσει καλυτέρα ο κόσμος και να το προμηθευτεί. Θα ενημερωθείτε για τις ημερομηνίες και το που θα γίνουν μέσα από την σελίδα του εκδοτικού οίκου.  Σας ευχαριστώ πολύ για την πρώτη μου συνέντευξη και την ευκαιρία να σας γνωρίσω καλυτέρα τον «Δρακοϊό Κορωνοϊό».

 

                                                                                           

Ευχαριστώ πολύ, Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σου . Να σαι πάντα καλά με υγεία κ πρόοδο η ζωή σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου