Μοναχική Αναζήτηση, Νόρα Ξένου

 


Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζουμε ποίηση. Ποδαρικό σ’ αυτό το λογοτεχνικό είδος  το κάνει η κυρία Νόρα Ξένου, η οποία θα μας  μιλήσει για το βιβλίο της με τίτλο: Μοναχική Αναζήτηση, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Όστρια.

1.       Καλώς ορίσατε. Σας ευχαριστούμε πολύ. Μιλήστε μας για το συγγραφικό σας έργο.

- Σας ευχαριστώ θερμά για το χώρο που μου δίνετε. Εύχομαι το ποδαρικό που σας κάνω να φέρει τα άτομα που θα διαβάσουν τη συνέντευξη, πιο κοντά στην ποίηση ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της. Προσωπικά γράφω κυρίως ερωτική ποίηση. Μέχρι τώρα έχω εκδώσει δύο ηλεκτρονικά βιβλία μέσα από την ιστοσελίδα easywriter.gr με τίτλο «Μια κραυγή από αναστεναγμούς» και «Άδειες λέξεις σε όνειρα γεμάτα». Επίσης κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία η ποιητική  μου συλλογή «Μοναχική Αναζήτηση» από τις εκδόσεις Όστρια και έχω συμμετάσχει σε ανθολόγια. Συγκεκριμένα στο ανθολόγιο «Ποίση. Ένας δρόμος προς το όνειρο. Θεσσαλονίκη – Αθήνα», αυτοέκδοση. Στο ανθολόγιο «Του έρωτα το κόκκινο» από τις εκδόσεις Όστρια, όπως και με τον τίτλο «Τεχνών Συναπαντήματα». Και συμμετέχω στο 8ο τεύχος του ηλεκτρονικού περιοδικού Υδράνη.

2.        Το βιβλίο σας τιτλοφορείται: Μοναχική Αναζήτηση: Πιστεύετε ότι η αναζήτηση οποιαδήποτε μορφής κι αν επιδιώκει κάθε άνθρωπος, πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά από τον ίδιο;

 

- Όχι απαραίτητα, καθώς μπορεί να υπάρξουν άτομα ή κάποιο άτομο που να σε βοηθήσει στην αναζήτηση. Παρόλα αυτά πιστεύω πως καλό θα ήταν για να βρούμε το δρόμο της αναζήτησης να κάνουμε ενδοσκόπηση, να καταλάβουμε ακριβώς τι θέλουμε, τι μας λείπει και πού χωλαίνουμε, έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος και να βρούμε τα μονοπάτια που μας ταιριάζουν.

 

3.       Για ποιο λόγο επιλέξατε  να ασχοληθείτε με το λογοτεχνικό είδος της ποίησης;

 

- Μου βγήκε αυθόρμητα. Αρχίζοντας να γράφω κατάλαβα πως αυτό το είδος τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο μου ταίριαξε. Είναι θεωρώ παρεξηγημένο αυτό το είδος, όμως είναι άδικο, καθώς στην ποίηση υπάρχουν μεστωμένες έννοιες σε λίγες μόνο αράδες και τα συναισθήματα που βγάζουν, έχουν τη δυνατότητα να σε παρασύρουν.

 

4.       Μιλήστε μας για το περιεχόμενο του βιβλίου σας με τον τίτλο: Μοναχική Αναζήτηση.

- Σε αυτό το βιβλίο πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ο έρωτας. Η γραφή μου είναι απλή, άμεση, με εύκολα νοήματα που αγκαλιάζουν με τρυφερότητα τα συναισθήματα. Διαβάζοντας τα ποιήματα μου είμαι σίγουρη πως ο καθένας  θα έχει να θυμηθεί καταστάσεις που έζησε ή και πράγματα που θα ήθελε να ζήσει και απλά τα ονειρεύτηκε.

 

5.       Πως προέκυψε η ιδέα για τη συγγραφή του συγκεκριμένου βιβλίου;

- Η αγάπη που εισπράττω από τον κόσμο αφενός, καθώς πολλοί με ρωτούσαν αν κυκλοφορεί βιβλίο μου και επομένως αυτό με ώθησε στο να προχωρήσω σε αυτό το βήμα και αφετέρου ήθελα να αφήσω κάτι στα παιδιά μου, μια παρακαταθήκη, να κρατούν στα χέρια τους κάτι από τη μητέρα τους.

 

6.       Ένα ποίημα που περιλαμβάνεται στο βιβλίο σας έχει τίτλο: Ουτοπικός Κόσμος. Θεωρείτε ότι ο κόσμος που ζούμε ιδιαίτερα στη σύγχρονη εποχή, είναι τελικά ουτοπικός;

- Πιστεύω πως για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε σε αυτόν τον κόσμο, που

ομολογουμένως είναι αρκετά δύσκολος με όσα μας συμβαίνουν, έχουμε κάνει έναν

δικό μας ουτοπικό κόσμο, μέσα στον οποίο βρίσκουμε γαλήνη, σιγουριά, ασφάλεια.

 

7.       Στο ποίημα με τίτλο: Πόνος Ψυχής, με άγγιξε η φράση: Γιατί κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός αφήνοντας το δικό του στίγμα στο βιβλίο της ζωής. Είναι πράγματι έτσι;

- Φυσικά και είναι έτσι. Η ζωή είναι ένα βιβλίο μέσα στο οποίο γράφονται όλες μας οι πράξεις, άλλες μεγάλες άλλες λιγότερο σημαντικές. Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να είναι σπουδαίος μόνο αν έχει διαπρέψει σε κάποιον τομέα και έτσι να τον θυμόμαστε. Αλλά και οι ζεστές οι ανθρώπινες σχέσεις όπως μία μάνα με το παιδί της με τις κουβέντες, τα γέλια, τους προβληματισμούς, τις αγωνίες  που έχουμε μοιραστεί μαζί, μας ακολουθούν πάντα. Δεν ξεχνιούνται οι άνθρωποι που μας έχουν σημαδέψει, υπάρχουν πάντα μέσα μας. Το στίγμα τους αφήνει μία αύρα στην ψυχή μας.

 

8.       Πιστεύετε ότι η αγάπη όλα τα μπορεί; Ακόμη και το θαύμα να γίνει αληθινό; Όμορφοι στίχοι που εμφανίζονται στο ποίημα με τον ομώνυμο τίτλο : Αγάπη όλα τα μπορεί. Θέλετε να τους  σχολιάσετε;

 

- Η δύναμη της αγάπης είναι αξιοθαύμαστη. Μόνο ομορφιά μπορεί να προσφέρει και σωστούς βηματισμούς. Έχει τη δύναμη να διώχνει κάθε αρνητικό και να καταφέρει πράγματα αντλώντας εσωτερική δύναμη.

 

9.       Ποιοι είναι οι συνταξιδιώτες που σας βοήθησαν στην πραγματοποίηση του συγγραφικού σας ταξιδιού;

 

-          Η εσωτερική μου ανάγκη για έκφραση.  Τα ερεθίσματα της καθημερινότητας μου.  Η επιθυμία της επικοινωνίας και του μοιράσματος. Αυτοί είναι οι συνοδοιπόροι μου σε κάθε συγγραφικό μου ταξίδι.

 

10.   Με ποιο τρόπο μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας που θα μας οδηγήσει στα μονοπάτια της ποίησης;

- Το βιβλίο μου μπορεί να φτάσει στα χέρια όποιων το επιθυμεί επικοινωνώντας μαζί μου μέσω messenger και φυσικά ηλεκτρονικά στο skroutz και άλλων site καθώς και κατόπιν παραγγελίας από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς τους.

 

Ευχαριστούμε πολύ. Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο σας και να αγγίξει όλες τις ευαίσθητες ρομαντικές και μη ψυχές.

 

Ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία!!!

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η καθημερινότητα ενός ιδιαίτερου παιδιού :Αικατερίνη Χριστοπούλου

Η Ευχή της Γιαγιάς-Κυριακή Κηρυττοπουλου

Ξεθωριασμένες Πεταλούδες -Συλλογικό Έργο